Saturday, November 06, 2010

σου στελνω γραμματα..

Παντα ειμουν υπερβολικη σε ολα

στην αγαπη

την απαθεια

την αντιπαθεια



ετσι φτιαχτηκα μαλλον απ την μητρα



απο μικρο παιδι ειμουν ετσι δεν φταιν οι γονεις μου



κανω τοσο κοπο να την σιγασω

και νομιζω πως τα χω καταφερει σε ικανοποιητικο βαθμο για οποιον με γνωριζει

περα απο μενα



αλλα στ αληθεια τωρα δεν μπορω να ξεχωρισω αν ειμουν ειμαι

υπερβολικη

η υπερβολικα αληθινη

για εδω που πρεπει να να πλεκεις γαλλικες πλεξουδες



η αν τελικα ειμαι μοναχικος τυπος..

μπα το αποκλειω αυτο..



η μαλλον εχω αυτο το συνδρομο

μονη να εκπνεω



μαζι να εισπνεω

και να εκπνεω για σενα

οχι για μενα



για μενα εκπνεω μονη

μ εκεινη την πιο βαρια πνοη

που εχω γεννηθει να την κανω γραμματα



γραμματα σ εναν αγνωστο..

γραμματα προς αλληλους

γραμματα με την διευθυνση κοινη αποστολεα και παραληπτη..

No comments: