Monday, November 22, 2010

η γενια μου..


η δικη μου γενια

ειναι αδικημενη



και στην δοξα

και στο χρημα

και στον ερωτα



η δικη μου γενια ειναι αδικημενη

γιατι δεν ειχε την ευκαιρια

η τουλαχιστον οχι ακομη να πλασσει κατι



πλαθει στο μυαλο της

μαχεται καμμια φορα με το σωμα και το στομα



η δικη μου γενια

ζει την εφηβεια στα 30

κανει παιδια στα 35



στερειται 10 περιπου χρονια

αυτο που κανει αναμεσα

ειναι η εισπνοη μιας συρροης σουρεαλιστικων δρομενων για την μετεπειτα εξελιξη της



η δικη μου γενια στολιζεται για να ναι ομορφη με περιττα στολιδια

η δικη μου γενια ερωτευεται για ενα βραδυ



η δικη μου γενια δεν γνωριζει τον γειτονα



η δικη μου γενια απολαμβανει τις τεχνες σας



και τα "τεχνηματα" σας

τις αποφασεις σας



και τους ερωτες που ξεχασατε

και τωρα ολοι παιρνετε ηρεμιστηκα για να κοιμαστε τα βραδυα



και μ εχετε βαλει ν ακολουθω το μονοπατι σας

κι εσεις νομιζετε πως λοξοστρατω..

No comments: