Monday, April 11, 2011

it s a party (RCNSTD)

Ειμαι στο παρτυ


ολοι ειναι ντυμενοι ασπρομαυροι..


δεν ειχα ιδιαιτερη διαθεση για εκεινο το παρτυ

αλλα τελικα πηγα


Επισκεπτομουν το μπαρ συχνα

παντα με το ανχος της τελευταιας σταγονας στο ποτηρι


συζητησα με τους παρευρισκομενους

το καλυτερο μου..

λατρευω τους ανθρωπους στα παρτυ


ολοι μεθυσμενοι

να λενε ιστοριες απ την ζωη τους


οι γυναικες να ψαχνουν μια μικρη αποδραση

ενα κοινο συναισθημα σε αλλα ματια

καποιος που τις καταλαβαινει

καποιος με μια παρομοια ιστορια

καποιος σαν κι εκεινες


οι ανδρες προσπαθουν να ναι καλοι κι ευγενικοι

παντοτε λεγοντας ψεμματα

εκεινοι που δεν ειναι καλοι σ αυτο

δεν μιλουν πολυ


η οικοδεσποινα

μια τρελλη ηλικιωμενη γυναικα

περιπου στα 64


δεν πινει ποτε σταγονα αλκοολ

μονο γαλα στην αγαπημενη της κουπα


στο τελος της βραδυας

μου προσφερε την κουπα της να πιω


δεν ειχαν μεινει αλλα ποτηρια..


αδειασα μεσα τις τελευταιες σταγονες κρασι

με κοιταξε τοσο βαθια..

και μου χαρισε το φωτεινο της χαμογελο

το ενιωσα να λαμπει μεσα μου


"Να προσεχεις και να μην ξεχνας να κλειδωνεις αυτη την πορτα οταν πρεπει να κλειδωθει"


"Και μην κρυβεις τα κλειδια, τα κρυβεις και ξερεις παντα που ειναι,

ειναι ανοητο.."

No comments: