Friday, April 08, 2011

Η ζωη μετα την σαπουνοφουσκα

- Ειμαι πια ζωντανος το νιωθω, αιωρειται μεσα μου το συμπαν

- Εισαι σιγουρος? τι ενννοεις?

- Δεν μπορεις να καταλαβεις εισαι μικρος γι αυτα, αλλα σου λεω οτι περιμεναμε ηρθε

- Τι περιμεναμε?

- Περιμεναμε κατι ξεχωριστο, περιμενα την μερα που αρχισε η μερα να την δω

- Το χεις καψει φιλε μου αλλα συνεχισε δεν στο χαλαω νιωσε..

- Μην αρχιζεις τον ψυχολογικο fighting τωρα ειναι και αργα

- Ποιο fighting φιλε μου? εγω μαζι σου αλλα δεν νιωθω και πολλα απ οτι λες

- Λεω για το τωρα που φυγαμε απ την σαπουνοφουσκα.. θυμασαι?

- Την σαπουνοφουσκα? ναι την θυμαμαι και?

- Θυμασαι την πιστη μας?

- Κοιτα φιλε οκ ολα τα θυμαμαι αλλα την πιστη κρατα την για σενα

εγω καπνιζα στα σταχυα και γνωριζα

- Το τωρα τι θα το κανουμε?

- Τιποτε δεν χρειαζεται να το κανουμε, ποιος σε μπερδευει ετσι?

- Το βρηκα! Θα φτιαξω τα πιο αναπαυτηκα μαξηλαρια να καθομαστε

- Καλη ιδεα αλλα βαρετη

- Με τιποτα δεν εισαι ευχαριστημενος..

- ΧΑΧΑΧΑΧ κοιτα ποιος μιλαει..

No comments: