Friday, April 08, 2011

25 η του Μαρτη

Η σημερινη μου μερα

ξεκινησε μ ενα χαμογελο

και γευση καφε


χωρις λογο συγκεκριμενο


το δικαιουμουν

μετα απ την καταθλιψη της εβδομαδος


τσιγαρο δεν καπνιζω ποτε το πρωι

αλλα η σουρρεαλιστικη συζητηση

μ εναν φιλο μ αναγκασε στον ρολο μου


συνουσιαστηκα για λιγο με το υδωρ

εγραψα σε ροζ Α4 το ποιημα της γιαγιας

να της το παω


κλαψαμε μαζι για λιγο

μ αυτα τα δαρκυα που γιομιζουν τα ματια σου

κι ειναι πιο καθαρα μετα απ την αγαπη


τιμησα τον μπακαλιαρο της επετειου

κι εκανα τα φιλια μου τζατζικι για τους αγαπημενους


πηγαμε στα γνωστα


ο Στ γελασε με τη αμφιεση μου

και την σχολιασε κυνηκα


ηθελε κι αυτος τον χρονο του


παρενεβει ο Julien

που γνωριζει την αλλοκοτη μου αισθητικη


αναδρομησαμε

ποτισαμε τους χωρους

χορεψαμε με παλια παππουτσια

κλωτσησαμε με καινουρια


αναλυσαμε την εννοια των ενεργειακων βαμπιρ

το σκορδο απ το τζατζικι δεν με πολυβοηθησε παντως

αλλιως εξοντωνονται αυτα


και ναι εφτασα σπιτι και

οχι δεν θα γραψω

αυτο που νιωθω

κι αυτο που σκεπτομαι


ως ακριβως


διοτι θα τρομαξω

και θα πρεπει να το πραγματωσω


(ευχαριστω τους : Julien, Sigmataf)

No comments: