Sunday, February 20, 2011

anthropophagus

απ οταν εμαθα να ραβω

μου ρθε μια περιεργη εξορμηση


ενα περιεργο ταξιδι

εραβα λεει τα αδεια πουκαμισα της Ελενης


της Ωραιας εννοειται


πριν μαθω να ραβω

χορευα


χορους ιδωτικους

σε κοινο

σε αγνωστους


μου αφηναν κατι παντα


θυμαμαι μια μερα τελειωσα νωρις απ την δουλεια


ειχα χρονο


περπατησα

περιπλανηθηκα


πατησα ακαθαρσιες


κουραστηκα μ εκεινη την γλυκια κουραση


βρηκα μια πολυκατοικια με σκαλια

καθησα


κοιτουσα

την ατελειωτη ροη των ανθρωπων στην πολη


ποσο ιδιοι

ποσο διαφορετικοι


ποσο γεματοι

ποσο αδειοι


ποσο χαρουμενοι

και ποσο λυπημενοι


συναρτηθηκα


εβγαλα απ την τσαντα μου το πιρουνι της γιαγιας


εγινα ανθρωποφαγος


στην αρχη ξεκινησα με τα χερια


εχω εμμονη με τ ακρα


ετρωγα τα χερια τους

κι οτι επρατταν

το καταπινα


συνεχισα με τα ακρα

πηγα στα ποδια ακολουθωντας την εμμονη

και τα βηματα τους


τους ετρωγα τα βηματα


συνεχησα με το Εγω τους

την κοιλιακη χωρα


υπερπλουσιοτατες οι γευσεις


κοιταξα το στηθος

και τη καρδια


δεν ειμαι ετοιμη ακομη


το κεφαλι

τ αφηνω

γιατι εχει ματια


και φοβαμαι..

No comments: