Friday, June 03, 2011

Δεξιοχειρας

Ημασταν παλι στο εστιατοριο
παρηγγειλα ψαρι

μαλλον καποιο λαθος θα εγινε
ειχα στο πιατο μου ενα παραξενο μαλακιο

δεν το χα ξαναδει ποτε

πηρα το πηρουνι μου αναποδα
στο δεξι οπως παντα
το μαχαιρι αριστερα
κι ας ειμαι δεξιοχειρας

εκοψα ενα κομματι

το φερα στο στομα
μα δεν θυμαμαι να χε γευση

αφησα τα μαχαιροπηρουνα στη σωστη θεση
ζητησα να μας γεμησουν τα ποτηρια

ο σερβιτορος με κοιταξε στα ματια
κι αρχησε να φωναζει..

"Απαγορευεται να στε εδω Δεσποινης! Απαγορευεται!"

εφυγα ντροπιασμενη γελωντας αμηχανα

ηθελα τοσο πολυ να παω σπιτι με τα ποδια

ξεκινησα για τον δρομο
η πολη ηταν τοσο ασφαλης
τοσο αδεια

που αρχισα να φοβαμαι που δεν φοβαμαι

αρχησε να βρεχει
κι ενιωσα γιοματη
οταν οι σταγονες
ηταν πλεον στα πανω μου βλεφαρα

η ιστορια τελειωνει με το φως
να διαθλαται στις σταγονες

να μην βλεπω πια

να περιμενω κεινα τα χειλη
που θα φιλησουν τα ματια μου

θα γευτουν την βροχη στα βλεφαρα μου
θα την καταπιουν

και δεν θα μου πουν ποτε
"Συγγνωμη, δεν ηξερα τι να σου δωσω.."

No comments: