Sunday, January 23, 2011

the ticket

Φορεσα το ροζ μου φορεμα μισο

θυμαμαι πως μου ειπες πως ειναι ωραιο..

σε καποια ψηλη καστανη γυναικα


σου ζητησα να με βοηθησεις για το υπολοιπο μισο

επρεπε να βαλουμε διπλα κουμπια σε μονες κουμποτρυπες


τα καταφεραμε

ειχα καλεσει πολυ κοσμο σπιτι

αναμεσα τους

μια γυναικα μ ενα μωρο


μοιαζαν πολυ

τα ιδια μικρα μαυρα ματια

περιεργα μικρη μυτη

μεγαλο προσωπο


στα δαχτυλα του παιδιου

ξεφυτρωναν κι αλλα πιο μικρα


υστερα ο Julien μου δωσε ενα βιβλιο

μαυρο με πολυ πολυ μικρα γραμματα


απ εξω εγραφε RED

το ανοιξα για λιγο το ξεφυλλισα


μια φιγουρα εμφανιστηκε μετα στο ταβανι μου

νομιζα στην αρχη πως ειναι γυναικα


καθως κοιτουσα καλυτερα καταλαβα πως ηταν ανδρας


ο Julien με προειδοποιησε

πως κατι δεν παει καλα μ αυτον


αφου φαγαμε

ειχα ετοιμασει πολλα


βγηκα να περπατησω

τον πετυχα να μπαινει κλεφτα σ ενα τυπου γραφειο

με καποιον αλλο ανδρα


αναρωτηθηκα για λιγο


αλλα συνεχισα την βολτα μου


σκεφτομουν ολη αυτη την ιστορια με το φορεμα

και μου αρεσε


πηγα να βγαλω εισητηριο για λεωφορειο

σ ενα περιεργο μηχανημα


στην ουρα η πισω μου μου ζητησε να της παραχωρησω την θεση

"Μονο ενα θελω να βγαλω"

"Κι εγω το ιδιο..μονο ενα"..

No comments: