Monday, August 21, 2006

Candy

5 comments:

Unknown said...

Ωχ, δόκανο!
Αν και εμείς μόνο με δίχτυα κι αγκίστράκια έχουμε ένα μικρό πρόβλημα.
Καλως ήρθες και...
Καλημέρα
:Ο)

Anonymous said...

είχα αφήσει ένα σχόλιο εδώ αλλά δεν ξέρω αν το καταχώρησε το μπλογκερ. μου θυμίσαν πολλά οι εικόνες της Κάντυ και του Άντονυ που έπεσε από το άλογο.. τα χρόνια του δημοτικού ασφαλώς.

AvaniFish said...

η Candy είναι κάτι στη ζωή μου που πιστεύω πώς μ έχει επιρρεασει πολύ σαν παιδί και σάω ενήλικη τώρα γι αύτο επρεπε να της δώσω λίγο χώρο κι εδώ :)

Sigmataf said...

Αν και είμαι πιο πολύ της σχολής 'pink panther' και 'στρουμφάκια'...
Αν και με πολύ χαλαρούς χαρακτηρισμούς μπορώ να πω οτι την μισώ την Candy, 23 συναπτά έτη(τα άλλα 3 που μου μένουν δεν αντιλαμβανόμουνα και πολλά)...
Αν και/Αν και/Αν και////////
Αν και ήθελα να γράψω με δύο λέξεις οτι μου αρέσει όπως την έχωσες στο blg, άρχισα πάλι την ανάλυση......

Sigmataf said...

Αν και πολλές φορές αντιλαμβάνομαι την πραγματικότητα, η οποία με στέλνει πολύ μακρυα απο την Candy (εξου και το όνομά της, κάντη-κάντη)ε, την κάνω και πάω απο τη μεριά του ροζ πάνθηρα.

Υ.Γ. Ωραίες εικόνες.